Mõtisklused
2020-2021 tagasi- ja edasivaade
”Kõike võib tahta, karta ja loota. Seda mis tuleb, mitte keegi ei oota.” (B. Alver ”Elul on väikene hingemaa”).
Et juhtimine ei läheks luhta...
Brändilubadus ja kliendikesksus
Töötades ettevõtetega kliendikesksuse ja kliendikogemuse juhtimise teemadel, kerkivad protsessi alguses üles õigustatud küsimused: "Mis eesmärki soovitakse uue initsiatiiviga toetada?", "Kas ettevõte on defineerinud lubaduse kliendile?", "Millistest ettevõtte väärtustest peab initsiatiiv lähtuma?" jne. Kurb tõdemus on see, et alati ei ole need asjad selged. On küll tuvastatud vajadus ja soov teha täiendavaid arendustegevusi, kuid on puudu olulised "eeltingimused", et uuest initsiatiivist/tegevusest saaks sisulist väärtust loov osa tervikus. Samuti on saanud mulle selgeks, et pahatihti ei mõisteta ka kliendikesksuse, kliendikogemuse loomise ja brändi kuvandi/tunnetuse omavahelist seotust.
Kliendikeskne personalijuhtimine. Mis ja kuidas?
Viimased kümme aastat on räägitud strateegilisest personalijuhtimisest ja sellest, kuidas personalijuhid võiks ja peaks olema ettevõtte juhi paremaks käeks. Nüüd on järjest enam hakatud rääkima ka kliendikesksest personalijuhtimisest, mis on samm edasi ning mida Dave Ulrich, "kliendikeskse personalijuhtimise" termini ristiisa, nimetab HRM (Human Resources Management) järgmiseks ja revolutsiooniliseks tasemeks.
Passiivne kliendikesksus ehk tõdemus sellest, et tegu räägib rohkem kui tuhat sõna
Mida tähendab kliendikesksus? Mida see sisaldab?
Milles see väljendub? Kuidas kliendikesksus töötajaid kliendikogemuse loomisega
siduda aitab? Juhtide ja töötajate arusaamasid ja tegevusi lähemalt uurides
võib tõdeda, et paljudes ettevõtetes esineb niinimetatud ”passiivset
kliendikesksust”.
Loe lisaks