8-12 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne kohtumine
laval vaid pika kogemusega praktikud
Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest
teguritest kui vaid eesliini teeninduse tase. Tervikvaatest ehk
ettevõtte kliendikesksest toimimisest meistriklassi luues lähtusimegi.
___________________________________
Miks osaleda?
Tervikvaade:
saad teadmisi kliendikeskselt toimiva ettevõtte fookustest ja praktilised tööriistad kliendikesksuse arendamiseks ning kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks.
Praktiline:
analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni. Lisaks personaalne just sinu ettevõtte vajadustest lähtuv nõustamise-sessioon
Võrgustik:
saad osa koolitajate, külalisesinejate ja teiste osalejate kogemustest.
Registreeri siin
(2021 grupp alustab märtsis/aprillis.
Registreeri ning oled grupis kirjas. )
Uuri varasemate osalejate mõtteid siit
______________________________
Õppepäevade ajakava:
1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid [2021 kevad]2. Mõõtmine: kliendikesksuse ja kliendikogemuse mõõtmine ning analüüs [ 2021 kevad]
3. Arendustegevused: kliendikeskne (inimeste)juhtimine, tegevuskava koostamine, muudatuste juhtimine [ 2021 kevad ]
+ ettevõtte vajadustest lähtuv personaalne kohtumine [osalejale sobival ajal peale koolituse lõppu]
Vaata õppepäevade täpsemat sisu siit lehelt (avaneb
uues aknas)
_____________________________
Meistriklassi
viivad läbi:
Katri Rohesalu (Linkedin) | meistriklassi eestvedaja ja koolitaja
Katril on 18 aastat kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ja arendamise eest. Ta on töötanud jaekaubanduse juhina Baltika Grupis, kus juhtis ka kliendikogemuse valdkonda. 2018 kevadel kaitses Katri magistritöö, mis käsitles kliendikogemuse juhtimise ning personalijuhtimise omavahelisi seoseid. Katri töötas kolm aastat konsultatsiooni pakkuvas ettevõttes Sustinere, kus tema vastutada ja arendada oli kliendikesksuse ja kliendikogemuse teenusliin. Käesoleva meistriklassi kaks esimest õppegruppi viidigi läbi Sustineres. 2020 aastal alustas tegutsemist "Kliendikesksuse arenduse" OÜ ning kliendikesksuse ja kliendikogemuse teenusliin liikus koos Katriga uue ettevõtte alla. Nii ka meistriklass.
Andrus Kotri (Linkedin) | koolitaja
Andrus teab tehnikaid, mis aitavad mõista milline kliendikogemus konkreetse ettevõtte klientide südamed võidab. Tal on kogemust kliendisuhte juhtimisel alates turu-uuringutest ja kliendibaasi kasumlikkuse analüüsist kuni strateegiliste plaanide ja mõõdikute loomiseni. Ta on nõustanud konsultandina ettevõtete juhte ning ka ise keskastmejuhina strateegiaid ellu viinud sellistes ettevõtetes nagu Omniva, Baltika Grupp ja Inbank. Ta on kirjutanud doktoritöö kliendikogemuse tekitamisest ja juhtimisest.
Lia Ratnik (Linkedin) | koolitaja
Lia on koolitaja ja konsultant, kes on inimeste arendamise valdkonnas töötanud üle 20 aasta, sh 15 aastat Swedbankis. Tal on rikkalik kogemust nii juhtide koolitaja kui arendusprogrammide kujundaja ja läbiviijana. Lial on personali arendustöö kogemus Swedbank Grupis, kus ta oli tipptasandi muutuste väljatöötaja ja koolitaja.
Maarit Vabrit-Raadla (Linkedin) | koolitaja
Maarit on tegelenud nii juhtide kui organisatsioonide arendamisega, üles ehitanud ja juhtinud meeskondi, samuti väike-ettevõtet ning töötanud konsultandi ja personalipartnerina (üle 6 aasta ABB-s). Tarkvaraettevõte SinuLab, mille asutaja ja juht Maarit on, tegeleb ettevõtetele lahenduste loomisega tulemuste juhtimiseks ja inimeste arendamiseks.
Praktiline info:
Meistriklass toimub Tallinnas
Koolituspäeva kestus 9.00- 17.00
Grupi
suurus on 8-12 osalejat - piisavalt väike, et leida kõigi jaoks
aega; parajalt suur, et tekiks kogemuste paljusus.
____________________________________
Meistriklassis osalemise investeering:
Päevade arv | Kogu kursus (3 päeva) | Kaks valitud koolituspäeva | Üks valitud koolituspäev |
Hind 1 osalejale | 740 eurot | 575 eurot | 295 eurot |
Hind 1 osalejale kui ühest ettevõttest 2 inimest | 690 eurot | 525 eurot | 245 eurot |
Personaalne nõustamine. Tundide arv | 2h | 1.5h | 1h |
Hind sisaldab | Õppepäeva(de) materjalid, kohvi- ja lõunapausid + personaalne nõustamine | ||
Lisainfo | Ettevõte ei ole käibemaksukohuslane |