• Esileht
  • Teenused
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt

Kliendikogemuse juhtimise meistriklass

Meistriklass aitab Sul aru saada kliendikogemuse loomise tervikust ja kliendikeskse tegutsemise alustest.
See on oluline samm suurepärase kliendikogemuse loomise teel. 

Teenused

  • Interim kliendikogemuse juht
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
    • Meistriklassi sisu
    • Meistriklassi registreerimine
  • Kliendikesksuse diagnostika
  • Kliendikogemuse mõõtmine
  • Klienditeekonna kaardistus
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
  • Ristsõnad
    /
  • Teenused
  • /
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
Kõik juhid ja spetsialistid, kes te vastutate ettevõtte kliendikeskse arengu, kliendisuhete ja -teeninduse eest: kutsume teid osalema praktilises "Kliendikogemuse juhtimise meistriklassis",  mis loob selge seose ettevõtte kliendikesksuse ja loodava kliendikogemuse vahel.

8-12 osalejat | 3 õppepäeva | personaalne kohtumine
laval vaid pika kogemusega praktikud


Klientide kogemus Sinu ettevõttes sõltub rohkematest teguritest kui vaid eesliini teeninduse tase. Tervikvaatest ehk ettevõtte kliendikesksest toimimisest meistriklassi luues lähtusimegi.

___________________________________

Miks osaleda?

Tervikvaade: 

saad teadmisi kliendikeskselt toimiva ettevõtte fookustest ja praktilised tööriistad kliendikesksuse arendamiseks ning kliendikogemuse juhtimise süsteemseks ülesehitamiseks.

Praktiline: 

analüüsid enda organisatsiooni tugevusi ja arengukohti, saad ideid ja inspiratsiooni. Lisaks personaalne just sinu ettevõtte vajadustest lähtuv nõustamise-sessioon

Võrgustik: 

saad osa koolitajate, külalisesinejate ja teiste osalejate kogemustest.  

Kliendikogemuse juhtimise meistriklass

Registreeri siin
(2021 grupp alustab märtsis/aprillis. 
Registreeri ning oled grupis kirjas. )

Uuri varasemate osalejate mõtteid siit

______________________________

Õppepäevade ajakava:

1. Kliendikeskne ettevõte: kliendikogemus kliendi ja ettevõtte vaatest; klienditeekonna kaardistus ja seotud protsessid [2021 kevad]

2. Mõõtmine:
kliendikesksuse ja kliendikogemuse mõõtmine ning analüüs [ 2021 kevad]

3. Arendustegevused:
kliendikeskne (inimeste)juhtimine, tegevuskava koostamine, muudatuste juhtimine [ 2021 kevad ]  

+ ettevõtte vajadustest lähtuv personaalne kohtumine [osalejale sobival ajal peale koolituse lõppu]


Vaata õppepäevade täpsemat sisu siit lehelt (avaneb uues aknas)

Registreeri siin

Kliendikogemuse juhtimise meistriklass


_____________________________


Meistriklassi viivad läbi:

Kliendikogemuse juhtimise meistriklass Katri Rohesalu

Katri Rohesalu (Linkedin) | meistriklassi eestvedaja ja koolitaja

Katril on 18 aastat kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ja arendamise eest. Ta on töötanud jaekaubanduse juhina Baltika Grupis, kus juhtis ka kliendikogemuse valdkonda. 2018 kevadel kaitses Katri magistritöö, mis käsitles kliendikogemuse juhtimise ning personalijuhtimise omavahelisi seoseid. Katri töötas kolm aastat konsultatsiooni pakkuvas ettevõttes Sustinere, kus tema vastutada ja arendada oli kliendikesksuse ja kliendikogemuse teenusliin. Käesoleva meistriklassi kaks esimest õppegruppi viidigi läbi Sustineres. 2020 aastal alustas tegutsemist "Kliendikesksuse arenduse" OÜ ning kliendikesksuse ja kliendikogemuse teenusliin liikus koos Katriga uue ettevõtte alla. Nii ka meistriklass. 


Kliendikogemuse juhtimise meistriklass Andrus Kotri

Andrus Kotri (Linkedin) | koolitaja

Andrus teab tehnikaid, mis aitavad mõista milline kliendikogemus konkreetse ettevõtte klientide südamed võidab. Tal on kogemust kliendisuhte juhtimisel alates turu-uuringutest ja kliendibaasi kasumlikkuse analüüsist kuni strateegiliste plaanide ja mõõdikute loomiseni. Ta on nõustanud konsultandina ettevõtete juhte ning ka ise keskastmejuhina strateegiaid ellu viinud sellistes ettevõtetes nagu Omniva, Baltika Grupp ja Inbank. Ta on kirjutanud doktoritöö kliendikogemuse tekitamisest ja juhtimisest.


Kliendikogemuse juhtimise meistriklass Lia Ratnik

Lia Ratnik (Linkedin) | koolitaja

Lia on koolitaja ja konsultant, kes on inimeste arendamise valdkonnas töötanud üle 20 aasta, sh 15 aastat Swedbankis. Tal on rikkalik kogemust nii juhtide koolitaja kui arendusprogrammide kujundaja ja läbiviijana. Lial on personali arendustöö kogemus Swedbank Grupis, kus ta oli tipptasandi muutuste väljatöötaja ja koolitaja. 


Kliendikogemuse juhtimise meistriklass Maarit Vabrit-Raadla

Maarit Vabrit-Raadla (Linkedin) | koolitaja

Maarit on tegelenud nii juhtide kui organisatsioonide arendamisega, üles ehitanud ja juhtinud meeskondi, samuti väike-ettevõtet ning töötanud konsultandi ja personalipartnerina (üle 6 aasta ABB-s). Tarkvaraettevõte SinuLab, mille asutaja ja juht Maarit on, tegeleb ettevõtetele lahenduste loomisega tulemuste juhtimiseks ja inimeste arendamiseks.

__________________________

Praktiline info:

Meistriklass toimub Tallinnas 

Koolituspäeva kestus 9.00- 17.00

Grupi suurus on 8-12 osalejat - piisavalt väike, et leida kõigi jaoks aega; parajalt suur, et tekiks kogemuste paljusus.

____________________________________


Meistriklassis osalemise investeering:

 Päevade arv Kogu kursus
(3 päeva)
 Kaks valitud koolituspäeva Üks valitud koolituspäev
Hind 1 osalejale740 eurot575 eurot295 eurot
Hind 1 osalejale kui ühest ettevõttest 2 inimest690 eurot525 eurot245 eurot
Personaalne nõustamine.
Tundide arv
2h
 1.5h 1h
 Hind sisaldab
 Õppepäeva(de) materjalid, kohvi- ja lõunapausid + personaalne nõustamine
LisainfoEttevõte ei ole käibemaksukohuslane 
Registreeri siin

Meistriklass_Aitäh! Foto: Andreas Erik Rohesalu


Kontakt:
Katri Rohesalu
   +37253406545   
katri@kliendikesksus.ee








Privaatsustingimused

 
  • Esileht
  • Teenused
    • Interim kliendikogemuse juht
    • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
      • Meistriklassi sisu
      • Meistriklassi registreerimine
    • Kliendikesksuse diagnostika
    • Kliendikogemuse mõõtmine
    • Klienditeekonna kaardistus
    • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
    • Ristsõnad
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt