• Esileht
  • Teenused
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt

Ettevõtte kliendikesksuse "diagnostika"

Mida sõna "kliendikesksus" Sinu jaoks tähendab?
Mis teeb ettevõtte kliendikeskeks?
Kas Sinu ettevõte toimib kliendikeskselt? 
Mida teha, et olukorda parandada?

Teenused

  • Interim kliendikogemuse juht
  • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
  • Kliendikesksuse diagnostika
  • Kliendikogemuse mõõtmine
  • Klienditeekonna kaardistus
  • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
  • Ristsõnad
    /
  • Teenused
  • /
  • Kliendikesksuse diagnostika

Kliendikeskne ettevõte:

  • on seadnud enda tegevuste keskmesse kliendi ja oma töötaja, nende vajadused ja ootused;
  • suhtleb klientide ja töötajatega, kuulab neid, tunneb nende vajadusi ja tulenevalt sellest korrigeerib oma tegevusi;
  • on kujundanud kliendikesksusest oma ettevõtte kultuuri osa ning sellises ettevõttes töötab iga inimene selle nimel, et pakkuda kliendile suurepärast kogemust. Iga töötaja selles ettevõttes saab aru enda rollist kliendikogemuse loomisel. 
Eestis on palju ettevõtteid, kes tegutsevad üsnagi kliendikeskselt ja vastavad suuresti eelpooltoodud kirjeldusele. Siiski on kliendikeskse tegutsemise tase erinev. Selleks, et kujundada 100% -le lähedale küündivat kliendikeskset ettevõtet, peab teadma, milline on organisatsiooni tase nüüd ja praegu. Ning ka seda, milline osa organisatsioonist vajab abi või milline oluline komponent  süsteemis on puudu või ei toimi nagu peaks.

Olen töötanud välja Kliendikesksuse diagnostika meetodi, mis aitab mõista Sinu ettevõtte kliendikesksuse taset, tugevusi ja puudujääke. 

  • Meetod on välja töötatud magistriõpingute käigus ning küsimustik ning analüüsimeetod, mida kasutan, on tunnistatud toimivaks ning valiidseks.

Diagnostika käigus:

  • viiakse läbi Sinu ettevõtte kõikide juhtide seas kliendikesksuse küsitlus;
  • analüüsitakse tulemusi Sinu ettevõtte soovist lähtuvalt (pannakse paika analüüsi parameetrid ja detailsus);
  • vormistatakse tulemused raportiks tuues välja Sinu ettevõtte tugevused ja arenguvajadused ning kirjeldatakse järgmisteks sammudeks soovitused;
  • tulemuste esitlus (lühendatud kokkuvõte ja soovitused edasisteks tegevusteks).

See uuringu raamistik on unikaalne oma terviklikus lähenemises kliendikesksuse valdkonnale.     

Vaata klientide kogemuste kohta SIIT

KKK ehk korduma kippuvad küsimused:

Kas on võimalik tutvuda küsimustiku ning meetodiga?
  • Jah, on võimalik läbi viia n.ö näidisküsitlus, mille käigus saab üks- kaks ettevõtte vastutavat isikut vastata diagnostikas olevatele küsimustele.
  • Vastused analüüsitakse ning tehakse kokkuvõte. 
  • Tulemused arutatakse läbi. 
  • Selle protsessi käigus saab küsimustikku "katsetada" ja saab täiendavat tunnetust sellest, milliseid teemasid diagnostikas käsitletakse ning kuidas see võiks Sinu ettevõtet aidata. 
  • Näidisküsitluse läbiviimine on ettevõtte jaoks tasuta. 
Kui pikk on protsess alates lepingu sõlmimisest kuni raporti esitluseni?
  • Vastus: Olenevalt ettevõtte suurusest, juhtimise tasemete rohkusest ning ootustest analüüsile, tuleb arvestada minimaalselt 2 kuuga. 
Kui palju maksab kliendikesksuse diagnostika?
  • Vastus: Minimaalne investeering on 2995 EUR*. Täpne hind kujuneb lähtuvalt konkreetse ettevõtte vajadustest. 
* Ettevõte ei ole aastal 2021 käibemaksukohuslane.
_________________________________________________________________________________________

Tunned huvi antud teenuse vastu või soovid küsida lisaküsimusi? Täida allpooltoodud vorm või helista Katrile +372 53406545.
Päringule saad vastuse hiljemalt järgmisel tööpäeval.

Email again:
Oled huvitatud
Olen tutvunud Privaatsustingimustega* ning:
* Privaatsustingimused 
Kontakt:
Katri Rohesalu
   +37253406545   
katri@kliendikesksus.ee








Privaatsustingimused

 
  • Esileht
  • Teenused
    • Interim kliendikogemuse juht
    • Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
      • Meistriklassi sisu
      • Meistriklassi registreerimine
    • Kliendikesksuse diagnostika
    • Kliendikogemuse mõõtmine
    • Klienditeekonna kaardistus
    • Kliendikesksuse kompetentside hindamine
    • Ristsõnad
  • Mõtisklused
  • Kogemused
  • Katri Rohesalu
  • Kontakt