Mis on kliendikesksuse kui termini tähendus?
Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis ja ettevõtte kultuuri väljendus.
Kui ettevõte toimib kliendikeskselt luuakse alus suurepärase kliendikogemuse kujunemiseks.
Mis on kliendikogemuse kui termini tähendus?
Kliendikogemus on kliendi sisemine ja subjektiivne vastus tema otsesele või kaudsele kontaktile organisatsiooniga- see on organisatsiooniga seotud kogemuste summa.
Milles väljendub hea kliendikogemus?
Kui kliendikogemus on olnud hea või väga hea, on klient rahul. See tähendab, et tema ootused ja saadud kogemus on tasakaalus. Ta usaldab Sind teenusepakkujana ning tal on tekkinud Sinu ettevõttega emotsionaalne side. Klientide rahulolu loob aluse kliendi lojaalsusele ja suhte tugevusele. Kui suhted kliendiga on tugevad, on ta avatum Sinu pakkumistele ja ettepanekutele ning ta ei ole aldis alternatiivsetele pakkumistele kellegi teise poolt.
____________________________________________
Kliendikesksuse teenused:
Interim ehk ajutine kliendikesksuse/kliendikogemuse juhtKliendikesksuse diagnostika
Kliendikogemuse juhtimise meistriklass
Klienditeekonna kaardistus
Mõõtmine
Kliendikesksuse kompetentside hindamine
Teenuste kirjeldust täiendatakse igapäevaselt. Kui Sa ei leidnud Sind huvitavat teemat, võta Katriga ühendust helistades, kirjutades või täites kontaktisoov SIIN